Posted on CategoriesEvenimente

1 Year Anniversary

1 YEAR ANNIVERSARYCâmpineanu 20 // 16 - 22 nov // 12 - 8PMRaffle Week ! | Giveaway | Streetwear | Community | Art Space_________________________________ Așa a început totul.Astăzi Footshop nu este doar un magazin de sneakersi unde găsești cele mai bune lansări. A devenit, de asemenea, un centru cultural și casă a unor oameni care împart aceleași interese, condusă de entuziaști ai modei, cu idei creative și sofisticate vizual.Sărbătorim 1 an de la deschiderea noului magazin din București și suntem aici p

Read more

Posted on CategoriesProiecte

Editorial: Noua identitate Footshop direcționată de prietenii noștri

Noua noastră identitate vizuală este OUT NOW! După cum probabil știți deja, acesta nu este un logo uniform și static, ci o platformă dinamică, creativă care poate fi utilizată într-un număr infinit de forme. În continuare va prezentăm un editorial fresh cu prietenii noștri din comunitate care vă vor convinge din prima de cele de mai sus. Ne schimbăm în exterior, ne dezvoltăm la interior. Pentru a afla mai multe despre identitatea vizuală a noului logo Footshop și povestea din spate, citiți î

Read more

Posted on CategoriesProiecte, Sustainability

Monika Říhová: Nu ai o a doua șansă

Monika locuiește în Olomouc, dar petrece mult timp călătorind între Praga și Zlín. A început să recicleze și să confecționeze în urmă cu trei ani, pe vremea când obișnuia să caute în fabricile de la Zlín, împreună cu prietenă ei comori precum haine și materiale necesare pentru proiectele viitoare. În prezent, Monika este ultimul an la Universitatea Tomáš Baťa din Zlín, specialitatea de design de încălțăminte. Cum ai descrie stilul tău? Este greu de spus cu exactitate, dar îmi place să lucrez cu linii

Read more

Posted on CategoriesProiecte

Ne schimbăm la exterior, ne transformam în interior

Ne rebranduim după 9 ani. Am parcurs pe long tearm logos ca silueta iconică în formă de sneakers, apoi adidasul cu inscripția Footshop și până la designul final pe care îl lansăm, dezvoltat de Studio Najbrt. Nu a fost un sprint la foc automat ci mai degrabă o cursa de anduranță la nivel de creație. A fost nevoie de ani de parcurs că să decidem direcția în care ne dorim să mergem cu Footshop pe linia identității vizuale. Atât din motive practice, cât și estetice acum mai mult că nicioadata ne-a fost clar că

Read more

Posted on CategoriesCultură

Oda de experimentat sau cele mai bune tricouri de fotbal din acest sezon

Tricourile de fotbal nu mai sunt doar culorile clubului și logo-ul sponsorului principal. Pentru multe echipe, acestea sunt în primul rând o expresie a încrederii și identității. Prin urmare, înainte de fiecare nou sezon, așteptăm cu nerăbdare ce uniforme vor prezenta cluburile noastre preferate. Anul 20/21 este plin de modele netradiționale, pe care cu greu le-am fi căutat acum zece ani, de exemplu. Acestea sunt cele mai bune dintre ele. REAL MADRID - 3. Deoarece vor exista mai multe modele pe t

Read more

Posted on CategoriesPoveștile produselor, Sustainability

Nu doar Space Hippie. Acesta este modul în care Nike își construiește #sustenabilitatea

Ultima dată când am vorbit despre Adidas și abordarea lui activă asupra crizei climatice și cât de angajat este să reducă impactul asupra mediului al propriei producții. De data aceasta, să aruncăm o privire mai atentă la ceea ce face Nike pentru a susține ideea de durabilitate și responsabilitatea acesteia față de Pământ. Și nu va fi vorba doar despre lansarea Nike Space Hippies, ci și despre proiectul Move to Zero, care va conduce Nike să creeze adidași cu o amprentă ecologică zero. În cele din urmă, vei

Read more

Posted on CategoriesPoveștile produselor

Legendarii Nike Air Max 90

Pentru ca o pereche de pantofi să devină un simbol cultural purtat de tot felul de oameni și, de asemenea, să stabilească ritmul dezvoltării tehnologiei de adidași în următoarele decenii, aceștia trebuie să fie o pereche de adidași foarte buni. Nike Air Max 90 este recunoscut la nivel mondial, chiar și de persoanele care nu sunt sneakerheads. Anul acesta, Air Max 90 sărbătorește 30 de ani, așa că iată o scurtă recapitulare a călătoriei siluetei până la vârful succesului. Povestea adidașilor Air Max de l

Read more

Posted on CategoriesCultură

BEARD UP! Bărboșii dezvăluie cele mai ascunse secrete și motive despre purtarea bărbii

Ai preconcepții despre bărboși și mereu te-ai întrebat care sunt motivele reale din spatele podoabei faciale? Despre bărboși se pot spune multe, părerile sunt împărțite…unora le place, altora nu, însă pentru majoritatea dintre ei, bărboșenia este o atitudine și o afinitate absolută către starea de spirit. Bărbăția nu trebuie căutată în barbă sau alte aspecte fizice, dar întru cât termenul se definește prin curaj, determinare, maturitate și energie, este normal ca barba să fie un rezultat al acesteia. Eu

Read more

Posted on CategoriesPoveștile produselor

5 cei mai „horror” adidași de Halloween

Situația actuală nu este prea ideală pentru Halloween. Datorită noilor restricții, în loc de petreceri în costume, putem tăia doar un dovleac sau să privim un film horror cu cei apropiați. Cu toate acestea, sărbătoarea inițial anglo-saxonă este încă una dintre cele mai populare nopți si o inspirație pentru designurile de adidași. Hai să aruncăm o privire la cele mai bune 5 colaborari care s-au format cu această ocazie. #5 MAISON MARGIELA FUSION SNEAKERS Un pic artă, un pic Frankenstein. Masion Margie

Read more

Posted on CategoriesPoveștile produselor

Sărbătorește 30 de ani de minte sănătoasă cu Asics Gel-Lyte III OG colorway

Minte sănătoasă într-un corp solid. Mai ales într-un corp care poartă legendara siluetă Asics Gel-Lyte III. Traducerea liberă, aceasta este abrevierea din spatele numelui mărcii japoneze - care se potrivește și cu silueta. Este unul dintre motivele pentru care, chiar și după 30 de ani, silueta rămâne extrem de populară, iar Asics sărbătorește această aniversare cu lansarea OG colorway, de data aceasta într-o combinație de portocaliu, violet și alb. Lansarea Gel-Lyte III cu siguranță nu a mers ca pe

Read more

Posted on CategoriesProiecte, Sustainability

Evžen Grygoriev: Nu există victorie fără sacrificiu

Un alt membru al proiectului Footshop Upcycling este nimeni altul decât designerul Evžen Grygoriev. Originar din Ucraina, s-a mutat în Ostrava, cu familia, de când era copil. Evžen are acum 21 de ani și este în anul al doilea de studiu la universitatea Baťa din Zlin. A fost introdus lumii modei de către fratele lui, al cărui hobby a fost de asemenea confecționarea încălțămintei. „Nu există victorie fără sacrificii și știu asta din propria mea experiență. De asemenea, nu poți progresa fără practică și cu

Read more