Nici nu încerca să-ți măsori talpa interioară a încălțămintei ca să afli mărimea de care ai nevoie, nu-ți va ieși niciodată. Ce trebuie să faci este să verifici la oricare pereche de sneakeși pe care o deții mărimea în CM sau CHN. Apoi găsește în tabelul de mărimi care mărime US corespunde. Spre exemplu, la Vans, mărimea tălpii de 25 CM corespunde cu mărimea US 7. Este posibil să ai mărimi US diferite, de la brand la brand.
Credeți că un brand de modă poate fi creat într-un stil DIY? Nu? Atunci probabil că nu ați auzit niciodată de brandul polonez de îmbrăcăminte numit MISBHV. Acesta a fost creat într-o perioadă relativ scurtă de Tomasz Wirski și Natalia Maczek. Fără niciun plan de afaceri, filozofie corporativă, buget sau experiență, au venit pur și simplu cu un proiect modest - o colecție de tricouri cu autenticitate personală care a captivat piața. Astăzi, este prezentată la evenimente de modă importante (cum ar fi NY Fashion Week), atrage mulțimi și colecționează premii de la cele mai importante reviste de modă. Chiar și cei mai exigenți iubitori de streetwear, precum Rihanna, A$AP Rocky, The Weeknd, Gigi și Bella Hadid împărtășesc această filosofie unică MISBHV. Își menține prezența pe scenă datorită acestor trei reguli fundamentale.
Prima regulă: Fă ce vrei tu
Prima regulă este libertatea. Aceasta implică inspirația din estetica începutului de secol XXI, o peioadă în care fondatorii MISBHV au ajuns la maturitate. Asta înseamnă o încărcătură de stil disco provincial și combinații vestimentare provocatoare. Aceștia creează haine după propriile convingeri și stiluri, nu în funcrție de ceea ce este în trend în acest moment. Acest lucru nu încetează de multe ori să își surprindă publicul de modă. Doriți să faceți parte din acest public?
Regula a doua: Ai încredere în intuiția ta
Datorită celei de-a doua reguli, Tomasz și Natalia rămân fideli intuiției și instinctelor lor. Ei lucrează la hainele MISBHV în conformitate cu principiile lor și nu se bazează doar pe calcule sau planificare. Ei fac ceea ce le place și evită ceea ce nu îi atrage. Nu obligă pe nimeni și, așa cum spune vechea zicală, foarte uzitată - ascultă vocea inimii lor. O puteți auzi și voi?
Regula a treia: Nu-ți uita rădăcinile
A treia regulă este că MISBHV pune accentul pe cine sunt și de unde vin. Ei rămân loiali țării lor de origine, Polonia, și se angajează să construiască imaginea țării în străinătate. Ei își amintesc toate valorile care unesc Polonia - libertate, solidaritate, toleranță și frumusețe. Datorită acestui fapt, MISBHV reușește încă să aibă succes în principal prin propriile reguli, care sunt destul de diferite de standardele din industria modei. Dar tu ce părere ai? Îți amintești cine ești? Ia-ți câteva piese de îmbrăcăminte MISBHV și arată-ne personalitatea ta unică